Produkty

Aktualności

Ponadczasowe hity budowlane

Ponadczasowe hity budowlane

Nowa kampania „Ponadczasowe hity budowlane” nawiązuje do legendarnych okładek płyt muzycznych. W rolę głównych bohaterów wcielili się żużlowcy zielonogórskiego klubu Falubaz.

Na okładkach inspirowanych znanymi albumami, jak:

  • ABBEY ROAD - The Beatles,
  • WISH YOU WERE HERE - Pink Floyd,
  • NEVERMIND - Nirvana,
  • PURPLE RAIN - Prince,


wystąpili Jarosław Hampel, Jan Kvech, Rasmus Jensen oraz Przemysław i Piotr Pawliccy.

Kampania prowadzona jest online i offline. W sieci można zobaczyć grafiki z żużlowcami w niecodziennych odsłonach, a wielkoformatowe banery pojawiły się w najbardziej rozpoznawalnych miejscach Zielonej Góry. Nowa kampania jest elementem spójnej strategii, która obejmuje również m. in. długofalową współpracę z nowymi, lokalnymi dystrybutorami oraz działalność w mediach społecznościowych.

Muzyka, żużel i budowa to zgrane trio. – mówi Daniel Seleszczuk, dyrektor marketingu FAST. – Chcieliśmy stworzyć kampanię, która będzie nie tylko efektowna, ale również angażująca dla lokalnej społeczności. Wierzymy, że połączenie kultowych albumów muzycznych i cenionych od lat materiałów budowlanych z żużlem, który jest tak popularny w Zielonej Górze wzmocni rozpoznawalność marki.

Zeszłoroczna kampania filmowa FAST – Akcja! spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem. Już po kilku godzinach m. in. Powrót do gładkości i Leon Fachowiec uzyskali setki udostępnień w mediach społecznościowych stając się viralem.
 

 

 

 

 


Fotografia: TaJo Photography
Kreacje graficzne: Dorota Drewka, Grzegorz Gembara